marți, 31 august 2010

piesa 11 - compusa de tony nyerjak pe versurile mele




de ţi-ai muşca până la sânge

tăcerea dintre noi nesigur

m-aş răsuci şi te-aş atinge

să vezi că şi eu încă tremur

pentru că tot ce am se sparge

iar la contur se face vultur

să ştii că-n dragoste n-ajunge

să mă cutremur de-unul singur


de-aş învăţa să fac agheasmă

din şoapte ca să mă astâmpăr

te-aş lua din starea de fantasmă

să nu-ţi dai seama dacă sufăr

că-mpart la doi ce-i despre tine

când ieşi din cărţi de anticar

de-aceea nu mă pot abţine

să te iubesc sau să dispar


nimic nu ţi-am cerut din ziua

în care te-am simţit sigiliu

dar azi te rog nu-mi smulge clipa

nu-mi spune totul în detaliu

că din acel asediu liric

de am rămas cu gravitaţia

te strig la fel de categoric

să-mi ierţi concluzia şi negaţia


şi dacă mâine-ntâmplător

de printre vechituri va strânge

povestea noastră un scamator

gândeşte-te că nu-mi ajunge

să mi te dea să te ador

că totul parcă se atinge

de ziua-n care pun zăvor

peste cuvânt şi peste sânge


Niciun comentariu: