miercuri, 13 februarie 2013

...



...
un fel de zâmbet mi-am dorit să fie
ziua în care te-am logodit cu
încrederea mea în dragoste
şi intenţionat te-am înclinat puţin
spre ideea de a ne aminti într-o zi
cât de goi suntem când trebuie să iertăm
cât de goi trebuie să iubim
şi cât de goi suntem să ne fie uşor
iar acum doar tu îmi eşti
atitudinea corectă şi dependentă
să-ţi fiu ultimul raid de
ne-răbdare
să îmi arăţi cât de goi
trebuie să ne trimitem minuni
neterminate
pentru zile nedeteminate

...
nu ne iubim pentru impresia artistică
ci mai degrabă
să ne descreţim de imperfecţiune
de aceea
mă scutur de gând când intru la tine
de parcă am trecut prin ninsoare
să te găsesc drept
cea mai argumentată dovadă pe care
mi-am luat-o din aceasta deschidere sau ocazie
să nu apăs ce-i curat în tine
ci să apar curtat
de cât îmi vine
să ne iubim

...
m-ai ajutat foarte mult
să nu fiu liniştit în mine
dar
nu judeca sufletul omului după zbateri sau dorinţe
lasă-mă să mă zdruncin şi să mă împart cu tine
pe lumea asta
unde mi se rupe gândul după tine
iar în clipele când nu sunt aşa tare cum văd alţii
chiar dacă nici eu nu ştiu
motivul adevărat pentru care ne-am întâlnit
iartă-mă şi încearcă-mă
dacă mă întind spre tine cu nelinişte

...
este o adevarată provocare să
existe un suflet de femeie care să fie al tău
să poţi să probezi pământul cu fruntea
şi cerul cu unghiile
iar azi când mă stăpâneşte laolaltă
sângele şi dorul
las mărturie cum
mă frige fiecare atingere de-a ta
ce-i adevarată pildă despre dragoste
şi
dacă tot te ridici de mii de ori în mine într-o zi
păzeşte-mă iubito să mă răstorn înfrânt
spre tine
chiar dacă nu o să pot să îţi arăt cât
m-ai împodobit prin fiecare cuvânt

...
m-am străduit să mă lansez într-un legământ
să am mai mult loc
lângă tine
dar mi se pare cel mai incomplet gest pentru noi
atâta timp cât
fiecare pas firesc de-al meu
este de fapt o promisiune spre nefirescul
pe care mizez să te iubesc fără constrângere
de legământ

...



Niciun comentariu: