luni, 28 ianuarie 2013

...



...
nu m-am gândit dacă tu iubito
ai putea fi varianta originală a raiului
şi nu aş putea să şterg nimic din
cât ne dăruim unul altuia
vezi draga mea
?
toate simţurile noastre se supun
uneori între realitate şi durere
să ne fie decor pentru
cealaltă clipă în care voi fi cu tine

...
hai să facem un târg
să ne convingem ce nu ne-a convins dragostea
dacă poate să ne dea altfel de
dăruire şi dăinuire înafară de
ceea ce avem unul de la altul cu smerenie

...
femeia nu se trăieşte cu mintea limpede
ci cu stare de rugăciune
cu şocul unei rigori
nu de alta dar
când iubeşti nu vezi lucrurile pe care le faci şi
ţi se pare firesc să nu înţelegi
o raţiune simplă:
m-ai marcat iubito

...
linişteşte-mă şi învaţă-mă
să mă bucur
de tine cu speranţă fortificată
nu de alta dar
lucrurile bune
le întâlneşti când le poţi aprecia
de aceea spre tine
fortăreaţa mea de femeie
începutul nu s-a diluat cu diferenţa dintre
deplin şi gând
dintre a face şi a vrea
dar număr zilele
şi mă mir cum ma aşezi în
toate descrierile de interior
vigilenta mea baricadă
din înaintarea spre mântuire

...
până la urmă
doar în dragoste rămâne
adevărata sângerare
şi inspiraţie şi
cel mai liniştitor atac pentru
sufletul nostru lovit din toate părţile
de reîntoarcerea la Dumnezeu
...

Niciun comentariu: