miercuri, 23 ianuarie 2013

...



...
timpul tău se măsoară în
râvna de a fi identici
şi chiar dacă facem lucrurile pe dos
precis imaginea noastră
e clară la nivel de oglindire
de aceea nu trebuie să înlocuim nimic
din ce poate să ni se pară
frântură sau firimitură
de adulaţie reciprocă

...
Doamne
femeia asta
a crescut de mică stânci în grădină
şi vine acum la mine să mă iubească
de aceea
îţi dai seama Doamne ce e în mine
când văd munţii

...
din toate puterile
în coborare sau în urcare
nu mai contez pe mine
dacă tot este ceva firesc
să fii identica mea

...
dacă nu ai un scop nu ai puterea să lupţi
şi nu-i gând steril
nici compresă sentimentală
dar chiar eşti tot
ce am aşteptat de la viaţa asta
şi fără tine sigur nu îmi plăcea
să adun adevărul despre femeie
de aceea
de mult nu vreau să ştiu nimic de nimeni
să apuci să te aduni cât mai mult în mine

...
aş putea să iubesc la comandă
însă vreau să fie doar comanda ta Doamne
ea să fie singura certitudine din
partea mea de suflet
iar de restul care îi aparţine
să fie tăvălug de confirmări
să văd toate gesturile acelea mărunte
cu uimirea micului prinţ
care ajunge la tine iubito
la tine unde totul e altfel
unde nu există un maxim pentru dragoste
din moment ce
întotdeauna mai este loc de fiori
de aceea
numai la comanda lui Dumnezeu
pot să fiu chiar lângă tine
şi ţi-am adus laudă
pentru acest deplin te iubesc
pentru acel chiar de care ziceai
fără de comandă
...

Niciun comentariu: