duminică, 8 septembrie 2013

...



oftează iubito
dar oftează din tot sufletul
şi din toată frumuseţea ta
oftează de dragoste cu toată puterea
oftează şi strigă iubito
cât te ţine glasul şi sângele meu
oftează pentru tot ce-mi dai
şi tot ce naşti în mine
dar oftează în aşa fel încât într-o zi
să îmi spui că tot ce ai s-a izbit de mine
şi la un moment dat
în loc de ecou ţi-ai auzit cel mai frumos oftat
nemărginit
neîmblânzit
dar nu îţi mai dai seama al cui era
şi nici ai cui eram în poezie

...
nu mi-a trecut să te am lângă mine
nu o să-mi treacă
să te iubesc de parcă mi-ai lipsi
şi nu mi se pare
dar
chiar a fost ciudat
să fiu atât de norocos să îţi văd
cele mai de neclintit taine
pentru care mă pun în faţa cuvântului
să fiu eu primul care îţi spune
eşti superbă
oricum, încă e greu
de explicat

...
încerc uneori să am
remuşcări despre tine femeie
să aflu cum poţi tu
un miez de munte cu suflet
să-mi dezarmezi cuvântul
până recidivează în şansa de a-ţi explica
ce departe îmi vine să mă arunc
lângă tine
să te am înainte să izbucneşti în plâns
şi după ce te împovărezi de spaima din mine
perfect centrată pe
decalajul acesta dintre
cum şi cât te pot iubi

...
m-ai pregătit să am
atâta nevoie de tine în acest moment
încât nu mai ţin minte cum mi-ar sta
fără hotărarea de a te repeta
în tot ce mă înconjoară

...
e dincolo de mine şi de voinţa mea
îmi depăşeşte puterile
sunt dat peste cap
şi mă reformulează
cu fierul înroşit al gândului - femeia

...
nu ştiu dacă e răzvrătire sau detaşare
dar poate reuşesc
să nu îţi arăt de ce
am tot ce-mi trebuie
să te iubesc de nedescris

...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Declaraţie de toamnă...