duminică, 16 decembrie 2012

...



 ...
în noaptea asta uşoară sau uriaşă
să mă amâni asupra ta
mult
că tare am nevoie de
asta şi de tot ce ţine de tine

...
eu nu visez pentru că oricum
nu ascult de ceea ce mi se pare neclar
aşa că mi-a rămas un singur
trebuie
să te traiesc

...
te dai prin mine iubito
cu usturime
apoi mă dai cu sărutul tău vecin
cu tot ce ţin mai strâns
şi în final parcă
îţi arăt că sunt pregătit să ard lumina
să pot ridica din noi
o respiraţie adâncă
pe care să o înalţăm
ca pe un fum de jertfă
ca un parfum peste pământ
să se vadă că
nu ni s-a umplut încă paharul cu noi

...
arată-mi toate semnele la care răspunzi
când te doresc
apoi dă-mi toate semnele să ţi le sărut
că sunt sigur că mai întâi
ai să îmi dai
semnul crucii

...
din când în când
mai bat câte un cui pe unde trec
nu pentru a mă fixa ori pentru a lăsa urme
ci să îmi amintesc de femeie
că aşa mă bat şi de tine iubito
de parcă vreau să las găuri prin care
să uit şi să mă uit cum ne priveşte
Dumnezeu
ca printr-un fel de rană

...
eşti femeia de pus pe viaţa mea
din clipa în care am depus armele
din cauză că am dedus că nu am altceva
de dus cu mine în afară de nevoia de a te iubi

...
nu am luat meditaţii
că să ştiu cum trebuie să te iubesc
de aceea hai să facem dragoste
din tot ce mai avem de descoperit

...
de fapt nu mai e nimic al meu
şi dacă stau aşa
pot să văd
cât de ciudat am devenit al tău
şi cu cât drag am de venit la tine
că mă sileşte dragostea să mă ţin
de oftatul tău ca pe o ofrandă pe care
ţi-am lăsat-o pe prag
atunci când m-ai sărutat de plecare
spre noi

...
mă lansez spre tine femeie
în fiecare zi cu agresivitatea din
nevoia sălbatică de a te asimila
sau cu subtilitatea biblică
de a te re-trăi

...
am ştiut că m-am îndrăgostit de tine
în ziua în care am ajuns să mulţumesc
pentru câte mi-au fost date
prin şansa de a te avea
şi uite că am învăţat
cum să îmi şterg de tine iubito
toată curiozitatea despre Dumnezeu

...
într-o dimineaţă am să îţi caut genele
draga mea
am să mă uit atent pe obrazul tău
şi am să îţi cercetez chiar şi perna
pentru că sunt sigur că
şi atunci când dormim stă lângă noi
Dumnezeu şi ne şterge ochii
să ne putem uita încă o zi
cu sete unul la celălalt

...
prin scutul acesta de femeie
chiar nu mă mai poate atinge nimic
din ce-i omenesc

...
cred că şi în rai
o să întrebe Dumnezeu
cu generozitate dacă
ne sărutăm destul

...
se trezeşte lumea dacă
nu ne iubim destul
şi parcă se crapă de ziuă
dacă nu ne iubim pasional
aşa-i că pare periculos?

...
nu ştiu să cer şi nici să primesc
dar crede-mă iubito că
mă ţin cu dinţii de tot ce ai atins
şi în mine
nu-i întâmplător că nu termin
să te întorc
pe toate părţile în legea iubirii

...
am înhăţat femeia cu toate braţele
că aşa a vrut Dumnezeu
să nu mă destram
...

Niciun comentariu: