vineri, 26 martie 2010

încă o piesa pe versurile mele :)




poveste şi povară

mi-erai poveste sau povară
iar pe atunci nu îmi spuneai
că rana n-o închizi cu ceară
sau cu regretele de mai

mi-erai poveste sau povară
şi-mi coborai din rai în pumn
încrâncenarea să nu doară
uitam de semne şi de somn

mi-erai poveste sau povară
şi parcă ne creşteam blindaj
peste cuvânt şi peste vară
visam îmbrăţişări bandaj

eram poveste şi povară
îngenunchiam în aspiraţie
cuvântul ne era brăţară
plecarea simplă inspiraţie

erai poveste şi povară
absurd regal înălţător
eram poveste şi povară
dar ochii încă ne mai dor

îmi eşti poveste şi povară
eternul meu final boem
îmi eşti ampretă şi arsură
în umilitul meu poem
îmi eşti în rugăciune iară
dar nu mai pot ca să te chem

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sărbători Fericite, Binecuvântate, în tihnă, alături de cei dragi, Mircea! Hristos a Înviat !
Sibilla

@tuturor colegilor,
Hristos a inviat din morti
Cu moartea pe moarte calcand
Si celor din morminte
Viata daruindu-le!
(Troparul Invierii)
Sărbători în Lumină, Binecuvântate, în tihnă şi linişte sufletească ! Doamne Ajută !
Христос Васкрсе! – Hristos a Înviat !
respecte,
Sibilla