joi, 24 septembrie 2009

...

mi se strâmbă sufletul

ca o palmă

plâmânii mă ard ca păcatul

iar inima îmi urlă

din piatră de moară

- de dragul tău -

ca un cuţit

se joacă în ploaie copilul

şi strigă plumb

în loc de mamă


...

dragostea

se calculează în funcţie

de viteza maximă

pe care poţi să o ai

exact la

jumătatea

plonjonului dintre

bine şi rău

...

uneori

totul mi se pare prea sfânt

că pot să-mi văd în carne şi oase

toate ideile şi poezia

despre tine

femeie


...

lasă-mă să mă răsucesc în rană

dacă-mi închid ochii la imaginea ta

şi mă învârt

o să mă cuprinzi


chiar are rost

să mă răsucesc în rană

să se umple odată pentru totdeauna

craterul nostru de poezie

pentru că

ră-sucirea în cerc

închide dragostea din

relativ în cuţit


Un comentariu:

Anonim spunea...

FELICITARI